جلال ملکی، اظهار داشت: در ساعت 6:15 صبح امروز حادثه برخورد کامیون با پل عابر پیاده در مسیر غرب به شرق آیت الله سعیدی به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک دستگاه کامیون کمپرسی به دلیل نامشخصی با عرشه پل عابر پیاده برخورد کرده و موجب شکسته شدن بخشی از پل شده است.
ملکی افزود: در اثر این برخورد قسمتی از عرشه پل بر زمین افتاده و خط کندرو خیابان را بسته بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یک دستگاه خودروی پژو آری دی نیز با عرضه پل برخورد کرده بود و خوشبختانه در این حادثه مصدومیتی گزارش نشده است.
ملکی افزود: ماموران شهرداری تهران در حال جابه جایی عرضه پل هستند و تا چند دقیقه دیگر عملیات این حادثه به اتمام می رسد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران یادآور شد: برروی پل عابر پیاده نیز هیچ فردی نبوده است.
- - , .
عکس کده...ما را در سایت عکس کده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: عکاس شهر بازدید: 246