عکس کده

ساخت وبلاگ

فال روزانه ، فال روزانه

فال روزانه شما در روز یکشنبه 1 فروردین 1395 بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا شب بر شما خواهد گذشت

تاریخ انتشار : 1 فروردین 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، حوادث

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین فروردین ماه

 کار سخت شما تا تسویه حساب کردن ادامه خواهد یافت، اما ممکن است امروز پورسانت خود را بگیرید و فقط اجازه دهید که حوادث راه خود را ادامه دهند. ممکن است شما فقط نیاز داشته باشید که از وظایف‌تان فاصله بگیرید تا زمانی را ایجاد کنید تا یک موقعیت جدیدی برای زندگی خود ایجاد کنید. خوشبختانه، لازم نیست خودتان را به خطر کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید از پا درآورید. شما خوب هستید اگر فقط راه خودرا بروید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 فروردین 1395 ، حوادث ، آسمان

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

مهم نیست که امروز چقدر سخت کار کرده‌اید تا روزتان را به روزی کامل و عالی تبدیل کنید، مسئله‌ای پیش می‌آید  که به نظر نادرست می‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف می‌کند. احتمالا باید در قبال شخصیتی که امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل کنید جوابگو باشید. به جای اینکه روی چیزهایی تمرکز کنید که بسیار کم اهمیت و جزیی به نظر می‌رسند، درست این است که وارد کار شوید و آن را انجام دهید تا اینکه در انجام آن تعلل کنید. شاید برنامه ریزی‌های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی که امروز برایتان افتاده احساس رضایت کنید به این خاطر که می‌دانید شما کاری را انجام دادید که می‌توانستید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 فروردین 1395 ، آسمان ، خیال پردازی

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین خرداد ماه

 حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 فروردین 1395 ، خیال پردازی ، سرگرمی

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 فروردین 1395 ، سرگرمی ، آسم

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 فروردین 1395 ، آسم ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین شهریور ماه

امکان دارد که شما امروز حرفهایی را بزنید که واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینکه شما دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر شما در مورد تفکراتتان صحبت کنید، دیگران به شما کمک خواهند کرد. اما هر ایده روشنفکرانه‌ای همیشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جای اینکه با حالت فیلسوفانه صحبت کنید و یا حرفهایتان را بچرخانید و پیچیده جلوه دهید، سعی کنید خیلی خودمانی صحبت کنید. صحبت کردن در مورد نیازها و احساسهایتان با فردی که عاشقش هستید او را به شما نزدیک‌تر خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین آبان ماه

حتی اگر به ذهنتان رسیده که یک پروژه جدید را شروع کنید، ولی عاقلانه تر این است که روی چیزهایی که قبلا بوده سرمایه گذاری کنید. ورود بهرام به دومین خانه تان یعنی خانه "مادیات و مسائل مالی" شما را تشویق می‌کند که به جای اینکه بیرون رفته و چیزهایی که نیاز ندارید بخرید پول‌هایتان را پس انداز کنید. باوجود این امروز باید با خواسته‌های درونی تان بجنگید، پس درباره وسوسه خریدن چیزهایی که بی اختیار و از روی هوس است هوشیار باشید و آن را به فردا موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین آذر ماه

حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی‌است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می‌کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین دی ماه

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 فروردین 1395 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 فروردین 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید.
 

فال روز یکشنبه 1 فروردین 1395 5/5 1

این مطلب مفید بود ؟
این مطلب مفید بود ؟پسندیدم1نپسندیدم0
نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 344 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:17

دیدار علیفر با پسری که دابسمش های او در 90 کولاک کرد!

امشب در شبکه یک سیما و در برنامه علی ضیا، علیفر گزارشگر فوتبال روبروی کسی می نشیند که دابسمش های او این روزها بدجور در فضای مجازی سر و صدا کرده است. او اولین بار با یکی از دابسمش های علیفر توانست نظرات را جلب کند تا اینکه جمعه شب در برنامه 90 هم کلی دابسمش های تازه رو کرد و بینندگان این برنامه را خنداند. او اتفاقا به درخواست علی ضیا، با علیفر پای یک میز نشست تا گفت و گویی از آنها ضبط شود و امشب روی آنتن شبکه اول سیما برود.

دابسمش ایرانی ، دابسمش نود

دیدار علیفر با پسری که دابسمش های او در 90 کولاک کرد!+عکس

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 412 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:15

علی دایی پیشاپیش عید نوروز را به ایرانی ها تبریک گفت.

علی دایی سرمربی صبا که این روزها در آمریکا به سر می برد، در آستانه سال نو، نوروز را پیشاپیش به همه تبریک گفت.

عکس های علی دایی ، عید نوروز

دایی فعلا در تعطیلات به سر می برد و تمرینات صبا هم تعطیل است. دایی در این پیغام برای مردم ایران نوشت: «پیشاپیش سال نو را به تک تک تان تبریک می گویم و امیدوارم آمدن بهار به کام تان باشد.»

پیام تبریک نوروز علی دایی از آمریکا

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 385 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:15

اتفاق ناخوشایند برای کمیل قاسمی

رقابت های گزینشی کشتی المپیک در حالی از روز گذشته در آستانه قزاقستان آغاز شده است که تیم کشتی آزاد کشورمان برای کسب یک سهمیه باقیمانده ساعت 5 بامداد امروز به وقت قزاقستان به آستانه محل برگزاری مسابقات رسید.

رسول خادمی ، اتفاق بد برای کمیل قاسمی

رسول خادم و امیر توکلیان به همراه کمیل قاسمی وارد محل برگزاری مسابقات شدند، اما متأسفانه چمدان لباس های کمیل قاسمی گم شد و مربیان تیم ملی به دنبال تهیه کفش و لباس برای قاسمی به منظور حضور در مسابقات هستند. 

کمیل قاسمی عصر امروز برای وزن کشی روی باسکول می رود تا رقابت خود را از فردا با حریفان آغاز کند.

گم شدن چمدان لباس های کمیل قاسمی در قزاقستان

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 476 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:15

دیدار علیفر با پسری که دابسمش های او در 90 کولاک کرد!

امشب در شبکه یک سیما و در برنامه علی ضیا، علیفر گزارشگر فوتبال روبروی کسی می نشیند که دابسمش های او این روزها بدجور در فضای مجازی سر و صدا کرده است. او اولین بار با یکی از دابسمش های علیفر توانست نظرات را جلب کند تا اینکه جمعه شب در برنامه 90 هم کلی دابسمش های تازه رو کرد و بینندگان این برنامه را خنداند. او اتفاقا به درخواست علی ضیا، با علیفر پای یک میز نشست تا گفت و گویی از آنها ضبط شود و امشب روی آنتن شبکه اول سیما برود.

دابسمش ایرانی ، دابسمش نود

دیدار علیفر با پسری که دابسمش های او در 90 کولاک کرد!+عکس

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 358 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:05

کبوتران لندنی ماموریت ویژه ای پیش رو دارند!

با نصب حس گرهای ویژه روی کبوتران برگزیده که از طریق اینترنت، دیتای خود را ارسال می کنند، جدیدترین وضعیت آب وهوای شهر به مرکز ارسال می شود. در فاز اول برای 10 کبوتر در ده نقطه شهر مأموریت ویژه تعریف شده و با حس گرها تعبیه شده روی بدن آن ها، کار به طور آزمایشی شروع شده است. در حس گر تعبیه شده روی بدن کبوتران، اندازه گیری میزان اکسیژن،دی اکسید کربن و نیتروژن دی اکسید ناشی از احتراق خودروهای بنزینی و گازوئیلی تعریف شده است. مجموعه حس گرها، جی پی اس ردیاب و گیرنده های بی سیم و ماژول های مرتبط همگی در یک بسته به صورت مینی کوله پشتی طبق تصویر روی کبوتران نصب شده اند. شهروندان نیز با ارسال توئیت می توانند اطلاعات آنلاین آب و هوایی منطقه خود را دریافت کنند.

کبوتران لندنی ، بررسی آب و هوا

کبوتران لندنی آماده برای انجام ماموریت

بررسی آب و هوا ، جی پی اس

کوله های کبوتران برای انجام ماموریت

جی پی اس ، کبوتران شهر لندن

تصاویر کبوتران مامور

کبوتران شهر لندن ، لندن

آماده سازی کبوتران برای انجام ماموریت

لندن ، کبوتران

کبوتران لندنی ماموریت ویژه ای پیش رو دارند!+تصاویر

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 600 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:02

 رسیدن به یک پوست عالی نیاز به صرف هزینه و مراقبت های سخت ندارد. باور داشته باشید که افرادی که پوستی زیبا دارند به صورت روتین عاداتی را در برنامه زندگی خود دارند که یکی ازعلل اصلی داشتن پوستی زیبا و سالم است. با این ترفندهای ساده آشنا می شوید.

پاک کننده های ملایم برای داتشن پوست عالی

صبح زود زمانی که از خواب بیدار می شوید بهتر است از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید تا روغن و چربی موجود بر روی پوست را از بین ببرید.

حفاظت از پوست عالی در برابر آلاینده های محیط

همیشه از آنتی اکسیدان های مختلف برای به تاخیر انداختن یا پیشگیری از آسیب سلولی که توسط آلاینده های محیطی بر روی پوست ایجاد می شود، استفاده کنید. مواردی همچون اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث آسیب به پوست شما شود. آنتی اکسیدان های عمومی در محصولات مراقبت از پوست حاوی ویتامین C ، E، فلورتین، فرولیک اسید و ترکیبات گیاهی مانند رسوراترول ، چای سبز و انواع قهوه است.

این افراد هرگز استفاده از ضد آفتاب را فراموش نمی کنند:

زمانی که می خواهید به بیرون از منزل بروید حتما از ضدآفتاب ها استفاده کنید. بهتر است از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که SPF سی یا بالاتر از آن را دارند زیرا تاثیر بهتر و بیشتری بر روی پوست خواهند داشت. شما می توانید از لوازم آرایشی استفاده کنید که دارای ضد آفتاب هستند.

ضد آفتاب ، چگونه پوست عالی داشته باشیم ، داشتن پوست عالی

ضد آفتاب برای داشتن پوست عالی لازم است

صاحبان پوست عالی همیشه گردن، سینه و دست های خود را می پوشانند:

هرگز استفاده از آنتی اکسیدان ها و ضد آفتاب ها را بر روی گردن، قسمت بالایی قفسه سینه و دست ها فراموش نکنید. این قسمت ها نیز همانند صورت در معرض اشعه ماوراءبنفش قرار دارند. معمولا افراد مراقبت از این قسمت ها را فراموش می کنند اما همان طور که ذکر شد این قسمت ها نیز همانند صورت در معرض اشعه و آلاینده های محیطی قرار دارند.

اگر پوست عالی می خواهید نباید جوش های صورت را دستکاری کنید:

زمانی که صبح زود با دیدن جوش های قرمز صورت خود عصبانی می شود بهتر است به آن ها دست نزنید. شما می توانید از یخ برای کاهش التهاب آن استفاده کنید و سپس از کرم های مخصوص جوش صورت استفاده نمایید که حاوی سالیسیلیک اسید، بنزوئیل پراکسید یا گوگرد است و می تواند جوش را خشک کند. برخی از محصولات حتی حاوی ترکیبات پنهان کننده هستند.

با پوست عالی از یک صبحانه رنگین استفاده کنید:

یک رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات همچون توت و برگ های سبز می تواند باعث درخشندگی پوست شود. توت های مختلف را به نان، ماست یا اسموتی خود اضافه کنید تا بتوانید از خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین C آن بهره مند شوید. همچنین اگر مصرف الکل، شکر و غذاهای فرآوری شده را کاهش دهید پوست بهتر و شاداب تری خواهید داشت. اگر نسبت به گلوتن حساسیت دارید یا نمی توانید از لبنیات استفاده کنید، آن ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

پوست عالی با نوشیدن آب :

زمانی که بدن شما آب کافی نداشته باشد، پوست ظاهری خشک و خسته به خود می گیرد. سعی کنید همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید. نوشیدن آب را فراموش نکنید. قبل از خوردن قهوه در صبحانه خود، یک لیوان آب بنوشید.

پوست عالی می خوای باید بدونی که..

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 367 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:02

قاضی محمد شهریاری گفت: یک خانم 44 ساله که جزو مصدومان حادثه انفجار روز چهارشنبه در بازار تهران بود، امروز فوت کرد.

وی افزود: این خانم که در بیمارستان سینا بستری بود، از ناحیه دست، پا و شکم دچار جراحت شدید شده بود که در نهایت صبح امروز فوت کرد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: پرونده فوت این خانم با عنوان قتل در دادسرای امور جنایی مفتوح شده و دستورات لازم به پزشکی قانونی برای کالبدشکافی، تعیین علت مرگ و سایر اقدامات قضایی صادر شده است.

بازار تهران ، انفجار بازار تهران ، حوادث

در روز چهارشنبه در بازار تهران در یک پاساژ سه طبقه طلا انفجاری رخ داد که طی آن 39 نفر از شهروندان مصدوم شدند.

سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر همان روز در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شواهدی وجود دارد که وجود مواد منفجره را منتفی می کند و علت حادثه به احتمال زیاد مواد شیمیایی خواهد بود.

همان شب سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه احتمالاً مواد محترقه به جا مانده از مراسم چهارشنبه آخر سال باعث وقوع این حادثه شده است، گفت: یک نفر مظنون در این پرونده با دستور قضایی بازداشت شده است.

یکی از حادثه دیدگان انفجار بازار تهران فوت کرد

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 337 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:02

ظهور امام زمان در احادیث و کتب قدیمی با نشانه های خاصی پیش بینی شده است . روزها و ادواری که همه مژده ای برای آمدن عزیز دل زهرا دارند. نوروز و ظهور هم ارتباطی با هم دارند که امام صادق (ع) به آن اشاره فرمودند.

حدیث امام صادق (ع) در مورد ظهور امام زمان

 امام صادق(ع) در رابطه با عید بزرگ ایرانیان، نوروز روایتی را دارند که خواندن آن در آستانه تحویل سال نو خالی از لطف نیست.

معلی بن خنس نقل می کند که روز نوروز به خدمت امام صادق(ع) رفتم و حضرت فرمودند: آیا می شناسی این روز را؟

گفتم: فدایت شوم، این روزی است که عجم آن را تعظیم می کند و این روز تحفه ها و هدیه ها برای یکدیگر می فرستند.

حضرت فرمود: سوگند یاد می کنم به حق خانه کعبه، که در مکه معظمه است، که این تعظیم کردن، نیست مگر برای امر قدیمی که تفسیر می کنم آن را برای تو تا بفهمی آن را.

گفتم: ای سید من و آقای من دانستن این مطلب به برکت شما، محبوب تر است نزد من از آن که مردگان من زنده شوند و دشمنان من بمیرند.

ظهور اما زمان ، نوروز و ظهور ، نوروز روز ظهور

ظهور اما زمان هم زمان با نوروز

 حضرت فرمود: ای معلی به درستی که روز نوروز روزی است که حق تعالی در این روز پیمان گرفت از انسان در روز ألست، که وی را به یگانگی بپرستند و از برای او شریک قرار ندهند و در بندگی و پرستیدن هیچ چیز را شریک او نگردانند و ایمان بیاورند به پیامبران و حجت های او بر خلق و امامان و پیشوایان دین و ائمه معصومین(ع).

و این اولین روزی است که در آن آفتاب طلوع کرد و بادهای آبستن کننده درختان وزیده است و گلها و شکوفه های زمین آفریده شده است.

و در این روز کشتی حضرت نوح بر کوه جودی قرار گرفته.

و در این روز جبرئیل به حضرت رسول(ص) نازل گردید و او را مأمور به تبلیغ نمود، یعنی بعثت پیامبر(ص) در این روز بوده، و در این روز حضرت ابراهیم(ع) بت ها را شکست.

و در این روز بود که پیامبر(ص) امر کرد اصحاب خود را که بیعت کنند با امیرالمؤمنین(ع) و او را با این نام بخوانند، یعنی روز غدیر در این روز بوده است.

در این روز خلافت به حضرت علی(ع) بازگشت و بار دیگر بعد از کشته شدن عثمان، مردم باحضرت علی (ع) بیعت کردند، روز خلافت ظاهری آن حضرت دراین روز بوده است.

در این روز قائم آل محمد(ص) حضرت امام زمان(عج) ظاهر خواهد شد و بر دشمنان غالب می گردد و در هیچ روز نوروزی نیست مگر آنکه ما انتظار فرج می کشیم و این روز را عجم حفظ کرده و حرمت آن را رعایت نموده و شما آن را ضایع کردید.

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 358 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:53

7 تیم در لیگ برتر هیچ سهمی در نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ندارند.
تیم های پرسپولیس و نفت با داشتن سه بازیکن در لیست نهایی دارای بیشترین بازیکن در اردوی آتی تیم ملی خواهند بود و هفت تیم هم در تیم ملی بازیکن ندارند که عبارتند از:

1- استقلال خوزستان2-صبای قم3- پدیده مشهد4-فولاد خوزستان5-سیاه جامگان6- راه آهن 7 – استقلال اهواز.


تیم های لیگ برتری ، تیم ملی فوتبال ، بازیکن های تیم ملی ایران

تنها تیم نیمه بالای جدول که در اردوی آتی تیم ملی بازیکن نخواهد داشت استقلال خوزستان تیم رده دوم جدول است. البته از این تیم علی عاشوری به اردوی 24 تا 28 اسفند دعوت شده بود اما در نهایت موفق به جلب رضایت کی روش نشد.

تیم های لیگ برتری که بازیکنی در تیم ملی ندارند+جدول

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 350 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:53

دانلد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در طول دوران رقابت پیوسته از چینی ها بخاطر زیان اقتصادی شان برای آمریکا انتقاد کرده است. وی بارها چین را سودجو و مضر دانسته و معتقد است که آمریکا باید کاملا در روابط اقتصادی خود با چین تجدیدنظر نماید. یکی دیگر از نقدهای تند و تیز ترامپ به چین، مربوط به کره شمالی است. ترامپ قویا معتقد است که دولت چین اصلی ترین حامی کره شمالی بوده و هم اوست که باید کره شمالی جاه طلب و خطرناک را کنترل کند.

توهین ترامپ ، توهین ترامپ

توهین ترامپ به چینی ها

چین که در چندین نوبت با اظهارات صریح ترامپ در رابطه با خود روبرو شده بود، چندی پیش اعلام کرد که اظهارات این کاندیدای ریاست جمهوری نمی تواند بر کیفیت روابط بین چین و آمریکا تاثیر بگذارد و این اظهارات ارزشی برای چین ندارد. تا اینکه چند روز قبل، دانلد ترامپ پس از پیروزی در سومین سه شنبه بزرگ، موجی از وحشت را در میان جمهوریخواهان و اکثر رهبران جهانی ایجاد کرد. نگرانی از اینکه این مرد غیر قابل پیش بینی با رویکردهای عجیب را بر مسند کرسی ریاست جمهوری آمریکا ببینند. خطر ترامپ و ترامپیسم هر آینه سایه وحشت را بیشتر بر جامعه بین المللی می گستراند. ترامپ، در نطق پس از پیروزی اقدام به تقلید توهین آمیز منش و رفتار تجار چینی کرد. دولت چین که خطر ترامپ را بیش از پیش احساس کرده، این بار واکنش نشان داد و در مقاله روز گذشته روزنامه رسمی خود «گلوبال تایمز» وی را یک دلقک دهن گشاد دانست که پا را از گلیمش درازتر کرده است».

گلوبال تایمز نوشت: «جمهوریخواهان، این دلقک دهن گشاد را آوردند تا آرای مردم آمریکا را به سمت خود جذب کنند غافل از اینکه تبدیل به هیولایی می شود که دیگر توانایی کنترل وی را نخواهند داشت و خود آنها را می بلعد. موسولینی و هیتلر هم از خلال انتخابات به قدرت رسیدند اما دیدیم که چه بلایی بر سر دنیا آوردند. به قدرت رسیدن ترامپ با چیزی که آمریکا آن را دموکراسی خود می نامد، کاملا در مغایرت است. بهتر است که آمریکا اول مانع از تبدیل شدن خود به یک قدرت مخرب جهانی شود و بعد بیاید و رهبران وطن پرست چین را «مستبد» بنامد.


سی ان ان در مطلب خود به قلم «کریستی لو استوت» به تاریخ 17 مارس آورد: «جالب است. ترامپ با ما چه کرده که از یک طرف رهبران کمونیست چین او را مایه شرم می بینند و دموکراسی ما را به خاطر عمل او به سخره می گیرند و از طرفی دیگر رهبران قیام میدان «تیان آن من» (1989) به خاطر دفاعش از سرکوب آنها در آن سال، وی را یک طرفدار کمونیست می دانند. ترامپ در مناظره هفته گذشته خود در میامی، معترضین میدان تیان آن من را شورشی خوانده بود».

توهین ترامپ ، توهین ترامپ

ماجرای توهین ترامپ و عکس العمل چینی ها

 سی ان ان در ادامه نوشت: «رهبران قیام تیان آن من همچون «وانگ دان» و «ووئر کایژی»، نهایت ابراز تاسف خود را از اظهارات ترامپ بیان کرده اند. دان، اظهارات وی را مایه تاسف خوانده است و کایژی نیز در فیسبوک خود ترامپ را ضد چیزی خواند که آمریکا به عنوان ارزش آمریکایی می شناسد و بر اساس آن داعیه دفاع از مظلومین سرکوب ها را دارد. اما تندترین انتقاد از سوی «وانگ لیمینگ» کاریکارتوریست چینی در تبعید، شامل حال ترامپ شده است. این کاریکاتوریست که در ژاپن زندگی می کند، در صفحه توئیتر خود کاریکاتوری از ترامپ قرار داده که او فرمانده ای بر صدر تانک نشان می دهد که فرمان گلوله باران معترضین را صادر می کند. با این حال، «لی که چیانگ» نخست وزیر چین اعلام کرده که هر شخصی که رییس جمهور آمریکا شود، همواره روابط دو کشور از قوت برخوردار خواهد بود».

واشنگتن پست در مطلب 10 سپتامبر 2015 خود به قلم فیلیپ بامپ آورد: «انتقاد و توهین به چین، برای ترامپ دو چیز دارد: اول اینکه، چین موضوع خوبی برای تبلیغات ترامپ است و می تواند سخنرانی ها بسیاری را به آن اختصاص دهد. دوم اینکه، محکوم کردن چین مثل محکوک کردن دیگران، برای ترامپ یک بازی است که حاصل دو سر برد برای او دارد. بطور نمونه، وی بارها در سخنرانی هایش خود را صاحب خانه چین معرفی کرده چرا که بانک چین که بزرگترین بانک جهان است چندین دفتر در برج وی در نیویورک دارد».

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 360 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:53

آشنایی با تاریخچه قلیان و ساخت آن در ایران

برای افرادی که علاقه مند به دانستن تاریخچه و اولین ها در هر وسیله ای هستند شاید جالب باشد که بدانند تاریخچه قلیان در ایران به چند سال قبل بازمیگردد و اولین کسی که قلیان کشید که بود. 

قلیان چگونه اختراع شد؟
اولین بار ابوالفتح گیلانی (متوفی 1588) پزشک ایرانیِ دربار اکبر اول، سلطان مغول هند بود که دود تنباکو را از یک ظرف آب عبور داد تا آن را خالص تر و سرد نماید و از این طریق قلیان که در شبه قاره به حقّه معروف است را ابداع نمود.

 قلیان کشیدن در ایران از چه زمانی آغاز شد؟

مورخان می گویند احتمالاً کشیدن قلیان که اختراع هندی - ایرانی است، از زمان شاه طهماسب اول آغاز شده و در دوره قاجار فراگیر شده است؛ آنطور که توانست محملی برای یک حرکت اعتراضی در عصر ناصرالدین شاه باشد.

 ممنوعیت کشیدن قلیان در زمان ناصرالیدن شاه

"نهضت تنباکو" جنبشی اجتماعی در اعتراض به اعطای امتیاز انحصاری تنباکو به شرکت "رِژی" به مدت 55 سال بود که طی آن با فتوای آیت الله میرزای شیرازی استعمال توتون و تنباکو حرام اعلام شد و مردم با شکستن قلیان ها اولین مبارزات ضداستعماری خود را کلید زدند.

 روزی که میرزای شیرازی حکم حرام بودن استعمال توتون و تنباکو را صادر کرد، در تهران تا بعدازظهر مردم همه قلیان‏ ها را شکستند و انبارهای توتون و تنباکو را به آتش کشیدند؛ حتی در یکی از شهرها، تعدادی از جوانان به خانه حاکم هجوم بردند تا او را از قلیان کشیدن منع کنند و به او گفتند: آقا میرزا فرمودند استعمال تنباکو، محاربه با امام زمان(عج) است! ما اجازه نمی دهیم تو به جنگ با امام زمان بروی!

 در کاخ شاه نیز زنان قلیان ها را شکستند و وقتی ناصرالدین شاه از انیس‏ الدوله پرسید: «خانم، چرا قلیان‏ ها را از هم جدا و جمع می‏ کنند؟» او جواب می دهد: «برای آنکه قلیان حرام شده». ناصرالدین شاه روی در هم کشیده، می گوید: «که حرام کرده؟» انیس الدوله با همان حال می گوید: «همان کس که مرا به تو حلال کرده». شاه بعد از آن هیچ نگفت و برگشت و برای آنکه مبادا به احترامش لطمه ای وارد شود، بعد از آن به هیچ یک از نوکران خود دستور نمی‏ داد قلیان بیاورند و در تمام دربار قلیان‏ ها را جمع کردند.

تاریخچه قلیان ، چه کسی قلیان را اختراع کرد ، قلیان کشیدن ناصرالدین شاه

تاریخچه قلیان از زمان ناصرالدین شاه و قبل و بعد

 شاید این اولین ممنوعیت مصرف قلیان بود، اما بعد از آن در طول تاریخ چندین بار نه به علت تحریم تنباکو بلکه به دلایل اجتماعی و پزشکی شاهد ممنوعیت چندباره و آزاد شدن مجدد مصرف قلیان در کشور بوده ایم.

 بپذیریم یا نپذیریم، انگار سال های اخیر قلیان خودش را به جامعه ایرانی تحمیل کرده است و دیگر برخی جوانان چه زن و چه مرد گوی عاشقی را از ناصرالدین شاه ربوده اند، آنچنان که دیگر لازم نیست حتماً به قهوه خانه ها یا سفره خانه های سنتی بروی تا آن را ببینی، از هر کجای شهر که بگذری، از تفرجگاه ها و پارک ها گرفته تا حتی راسته های خرید و مقابل مغازه ها، اقبال جادویی به قلیان احساس می شود. این تازه جدای از حضور پررنگ آن در اندرونی خانه ها و خوش رقصی اش در تجمعات فامیلی و خانوادگی است.

 کشیدن قلیان چندبار ممنوع شد؟
شاید پس از تحریم تنباکو و شکسته شدن قلیان ها در زمان ناصرالدین شاه قاچار، در سال 71 بود که جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، ممنوعیت استعمال قلیان را به هیأت وزیران، ریاست جمهوری و مجلس ارائه داد و از این سال تا سال 76 مصوبه مجموعه هیأت دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت و بر اساس آن استعمال سیگار و مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوع اعلام شد. با این حال، ورق چندبار برگشت و قلیان دوباره بر میزهای قهوه خانه ها جا خوش کرد.

 در سال 1383 باز مصرف قلیان در اماکن عمومی کشور ممنوع شد ولی این ممنوعیت ادامه نداشت و در سال 1384 با اصلاح تبصره ماده 1 آئین نامه ممنوعیت استعمال و عرضه سیگار و سایر مواد دخانی در اماکن عمومی، قهوه خانه ها و رستوران های سنتی مجاز به عرضه سیگار و مواد دخانی شدند.

 اما به فاصله کمتر از یک سال، قلیان ها دوباره جمع شدند. از آن زمان تا سال 86 قهوه خانه داران چندان زیر ذره بین اداره سلامت وزارت بهداشت نبودند اما در دولت نهم، وقتی بحث ممنوعیت قلیان ها دوباره مطرح شد، مخالفت سازمان میراث فرهنگی و صنف قهوه خانه داران باعث شد تا سیاست های متعادل تری درباره قلیان اعمال شود.

 نتیجه آن شد که پای قلیان به صورت محدود به قهوه خانه ها باز شد و استعمال آن فقط در اماکن دارای پروانه، به شرط استفاده نکردن از توتون های اسانس دار مجاز بود. در دولت دهم اما باز هم سیاست های وزارت بهداشت، به ممنوع کردن قلیان معطوف بود. تا جایی که وقتی جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری تصویب شد، رئیس اتحادیه قهوه خانه های سنتی کشور از تعطیلی قریب الوقوع این صنف خبر داد. علایی گفته بود با تعطیلی قهوه خانه ها در سال 86 مشتری ها به زیرزمین ها رفته و مشکلات فراوان زیادی را بوجود آوردند.
 

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 305 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:43

با وجود دستاوردهای متفاوت و چشمگیری که ایرانیان در زمینه های گوناگون کسب کرده و زبانزد خاص و عام شده اند اما اینبار صدر نشینی را تجربه کرده اند که باعث تاسف و ناراحتی است چرا که ما در قله آمارهای مصرف لوازم آرایش و جراحی های زیبایی دنیا قرار داریم.

بر اساس تحقیق موسسه تحقیقاتی TMBA، در سال ٩٢ ،حدود 14 میلیون دختر و زن بین 15 تا 45 سال ساکن شهرهای بزرگ ایران، به طور میانگین ماهانه 7/5 یورو برای خرید لوازم آرایشی هزینه می کنند.

بر اساس آمار و ارقام مصرف لوازم آرایش هر زن ایرانی در سال 150 دلار و هر زن در خاورمیانه تقریبا 36 دلار لوازم آرایشی مصرف می کند.

در همین راستا زنان و دختران کشور فرانسه که بزرگترین قطب تولید لوازم آرایش در جهان است، کم ترین مصرف این لوازم را در دنیا اما دختران و زنان ایران که زیبایی خدادادی نصیبشان شده است از همان سنین نوجوانی از لوازم آرایش استفاده می کنند که بتوانند چهره شان را زیباتر کنند و هر چه سنشان بالاتر می رود این احساس نیاز بیشتر شده و به تدریج جای خود را به جراحی های پلاستیک و تزریق بوتاکس برای جوان سازی پوست می دهد.

آرایش مردان ، مردان آرایش کرده ، آرایش مردان به سبک زنان
چرایی همه گیر بودن لوازم آرایش در میان بانوان

دختران و زنان ایرانی روزانه مقدار زیادی پول صرف خرید لوازم آرایشی می کنند و ساعات طولانی جلوی آیینه وقت می گذرانند از همان سنین نوجوانی صورت خود را نیازمند لوازم آرایش می دانند که بتوانند چهره شان را زیباتر کنند و هر چه سنشان بالاتر می رود این احساس نیاز بیشتر شده و به تدریج جای خود را به جراحی های پلاستیک می دهد.

غفار تبریزی روانشناس درخصوص استفاده از لوازم آرایش و فراگیر بودن آن می گوید: در شرایط فعلی، اگر یک نوجوان ایرانی تمایلی به استفاده از لوازم آرایشی نداشته باشد، از سوی هم سالان خود عقب افتاده تلقی می شود و تحت فشاری قرار می گیرد که مقاوت با آن کار ساده ای نیست.

این روان شناس در ادامه با إشاره به اینکه میل به مصرف بیش از اندازه لوازم آرایش در میان بانوان تا اندازه ای با عدم وحود اعتماد به نفس در میان آن ها مرتبط است گفت: یکی از دلایل کاهش اعتماد به نفس ایرانی ها، دلیل تاریخی آن است اعتماد به نفس ایرانیان در برهه های مختلف تاریخی توسط حکام زمان از میان رفته است. علاوه بر این باید بر تاثیر شکست بر کاهش اعتماد به نفس در افراد اشاره کرد، فردی که زندگی اش با پیروزی ها و اتفاقات خوب همراه باشد، نگرشی مثبت پیدا می کند و در نتیجه به خود نیز نگرشی مثبت خواهد داشت. حال فرد و یا اجتماعی را تصور کنید که شکست های زیادی را تجربه کرده باشد، چنین فردی حس منفی نسبت به خود پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در نتیجه افراد جامعه که اعتماد به نفسی شکست خورده دارند، تلاش می کنند تا آن را به نحوی جبران کنند و "لوازم آرایش" یکی از راه های آن است! هرچند که آرایش کردن نمی تواند شکست ها را جبران کند، اما فردی که اعتمادش به خود دچار تزلزل شده به اشتباه از آن مدد می جوید. این فرد تنها یک فرد نیست و بخش زیادی از جامعه را شامل می شود؛ افراد تلاش می کنند تا زمانی را صرفِ دور شدن از استرس هایشان کنند و برچیز دیگری متمرکز شوند.

آرایش مردان ، آرایش مردان به سبک زنان ، آرایش زنانه مردان
از تغییر سلیقه ی آقایان تا آرایش کردن خانم ها

ریشه ی میل به استفاده از لوازم آرایش و رسوخ آن در میان نوجوانان و جوانان ایرانی را می توان در ماهواره ها و شبکه های رنگارنگ آن جستجو کرد، شبکه هایی که بدون هیچ حد و مرزی بانوان در آن با شکل و شمایلی خاص ظاهر می شوند و فرزندان این مرز و بوم با الگوبرداری ناشیانه راه آن ها در پیش می گیرند.

در همین راستا و برای درک هدف دختران از آرایش کردن خویش به گپ و گفتی دوستانه با آن ها نشستیم:

مبینا ٢١ ساله دانشجو در خصوص دلیل آرایش کردن می گوید: خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو به همین دلیل و زمانی که می بینم همه دخترهای هم سن و سال من پس از ساعت ها آرایش در محیط دانشگاه جامعه حاضر می شوند، من هم برای اینکه مثل آنها باشم و از آنها کم نیاورم، مانند آنها رفتار می کنم.

محبوبه ٣٢ ساله از دلیل آرایش کردن خود می گوید: عقل مردم در چشمانشان است و زمانیکه من بدون آرایش و صورت واقعی خود در محافل حاظر می شوم رفتار عجیب آن ها با خود را کاملا متوجه می شؤم و از آنجایی که این روزها اگر بدون آرایش باشی تعجب برانگیز است ترجیح می دهم همیشه آرایش داشته باشم.

نازنین ٣٦ ساله دو سال است که ازدواج کرده است در این باره می گوید: در دوره ای که خانم ها با چنین آرایش و حجابی در سطح جامعه ظاهر می شوند، اگر من در خانه به خودم نرسم و با آرایش و ظاهر مناسب پذیرای شوهرم نباشم ، ممکن است شوهرم به زن دیگری که بیشتر از من به ظاهرش می رسد، توجه کند. من هم برای اینکه همیشه از نظر شوهرم زیبا باشم ، هر ماه مبالغ زیادی را صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می کنم.

از سویی دیگر مهرناز از دلائل میل به آرایش کردن در بانوان می گوید: همه ی ما خانم ها این نکته را می دانیم که آرایش کردن چهره اصلا خوب نیست و به مرور زمان سبب چروکیدگی پوست می شود اما از آنجایی که سلیقه ی برخی آقایان در انتخاب همسر و حتی در خصوص نوع پوشش همسرانشان تغییر کرده است گاها ما مجبور به مصرف مواد آرایشی می شویم.

آرایش مردان ، آرایش زنانه مردان ، علل آرایش مردان به سبک زنان
مصرف مواد آرایشی که تبعات متفاوتی را با خود به همراه دارد

بر اساس آمار ارایه شده ایران رتبه دوم را در مصرف لوازم آرایشی در میان کشورهای خاورمیانه دارد،همچنین در کل جهان رتبه هفتم مصرف لوازم آرایشی از آن ایرانیان است ،با این آمار، ایران یکی از بهترین بازارها برای لوازم آرایشی است؛ لوازم آرایشی که ای کاش از راه قانونی و نه قاچاق وارد کشور می شد چرا که اینگونه وسائل تبعات بسیار ناگواری را برای مصرف کنندگان به همراه دارد به گفته مسئولان، 80 درصد از کالاهای آرایشی وارد شده به ایران از راه قاچاق وارد می شوند.

محمدعبادیانی در رابطه با تاثیر ناگوار مواد آرایشی بر چهره افراد می گوید:بسیاری از مواد چرب موجود در محصولات آرایشی، باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و به این ترتیب مانع خروج مواد زائدی هستند که راه خروجشان منافذ پوست است.

وی گفت:موادی که از منافذ پوست خارج می شوند دو دسته اند که شامل موادی(عرق) که باعث مرطوب ماندن پوست می شوند و موادی (چربی) که پوست را نرم نگه می دارند همچنین موادی (فضولات و مواد فاسد و سمی) که برای بدن مضر هستند و طبیعت بدن آنها را به قدری لطیف و رقیق کرده است تا از طریق منافذ پوست به بیرون بدن تخلیه کند.

این استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران افزود: وقتی این مواد در اثر بسته بودن منافذ پوست نتوانند از آن خارج شوند، در زیر پوست حبس می شوند، در اثر گذشت زمان حجمشان افزایش می یابد و باعث بروز جوش می شوند.

عبادیانی بیان کرد : موادی که در محصولات آرایشی وجود دارد, نیز باعث حبس مواد در زیر پوست می شود و اسباب بروز جوش را به وجود می آورد، همچنین برخی از محصولات آرایشی دارای مواد جاذب خون هستند. این مواد باعث می شوند مواد 6گانه (اخلاط چهارگانه، ماده آبی و ریحی) بیش از ظرفیت خروجی به طرف پوست کشیده شوند و در نهایت با انباشته شدن در زیر پوست اسباب بروز جوش فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی مواد به کار رفته در تولید محصولات آرایشی، سبب تحریک ناگهانی پوست می شود. تحریک پوست بسته به نوع گزشی که ایجاد می کند, سبب واکنش بدن می شود. در نتیجه قوه مدبره بدن (طبیعت بدن) با گسیل مواد 6گانه به پوست، درصدد مقابله با این تحریک برمی آید و این واکنش سبب بروز جوش در پوست می شود

آرایش مردان ، علل آرایش مردان به سبک زنان ، تغییر سبک زندگی
لوازم آرایشی که این روزها مردانه شده اند

در چند سال گذشته مصرف مواد آرایشی تنها مختص دختران و بانوان بود اما این روزها دیده ها و شنیده ها حاکی از آن است که مصرف این مواد جزئی جدایی ناپذیر برخی آقایان نیز تبدیل شده است ، مردانی که قرار است در آینده به مرد زندگی دختران تبدیل و یک زندگی مستقل را تشکیل دهند.

دوره زمانه عوض شده است ،مردانگی که به داشتن ریش و سبیل نیست جمله ای است که بدون شک از تمامی پسرانی که از انواع لوازم آرایشی استفاده می کنند می شنویم .

پسرانی که مشتری پر و پا قرص فروشگاه های لوازم آرایشی شده اند و زمان زیادی را در آرایشگاه های مردانه که در گذشته تنها إصلاح سر و صورت انجام می شد اما این روزها اتفاقات دیگری همچون رنگ کردن مو و .... می گذرانند.

علی رضا ٢٦ ساله از شروع تمیز کردن ابروهای خود می گوید: برای اولین بار ابروهایم را در سن ٢١ سالگی تمیز کردم که خیلی برایم جذاب بود با اینکه مادرم برخورد خیلی بدی با من کرد اما رفته رفته من به روش خود ادامه دادم ، و اکنون برای زیبایی بیشتر از لوازم آرایشی نیز مصرف می کنم.

محمد رضای ١٨ ساله نیز مصرف مواد آرایشی خود را اینگونه توجیح می کند که چون من در سن بلوغ هستم جوش های چرکی نامناسبی در صورتم وجود دارد به همین علت ترجیح می دهم از این وسائل استفاده کنم.

متاسفانه زغال بچگی های پسران که سعی داشتند خود را با آن به پدرانشان شبیه کنند این روزها به مواد آرایشی تغییر کرده است که ای کاش هر دو گروه از جوانان بدانند که زیبایی ظاهری اگرچه مهم است اما با مصرف چنین موادی روز به روز از زیبایی اصلی چهره ی آن ها کاسته و تبعات ناگواری را برایشان به همراه خواهد داشت.

آرایش مردان به سبک زنان ریشه از کجا دارد؟

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 494 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:43

فرار دختر نوجوان از ماشین ادم رباها

دختر 17 ساله در اقدامی جسورانه از خودروی گروگانگیر به بیرون پرید و جان خود را نجات داد.

فرار دختر ، فرار دختر

فرار دختر با بیرون پریدن از ماشین آدم رباها

این دختر نوجوان که تصویر لحظه فرارش در دوربین های ترافیکی ثبت شده است به پلیس گفت که در روز حادثه در حال عبور از خیابان با راننده خودروی رباینده که زن 40 ساله ای بود بر سر موضوع کوچکی بحث کرده اما با دور شدن خودرو راهش را ادامه می دهد. لحظاتی بعد همان خودرو به او نزدیک شده و با وحشیگری دختر نوجوان را سوار می کند.

این دختر که برای فرار مقاومت زیادی کرده بود در یک لحظه از غفلت راننده در خودرو را باز کرده و خود را به بیرون انداخته است.

در حال حاضر پلیس با استفاده از تصاویر دوربین های ترافیکی و شماره پلاک خودروی آدم ربا تحقیقات خود را آغاز کرده و با انتشار تصاویر و اعلام اینکه این خودرو سپر عقب ندارد برای دستگیری این زن از مردم کمک خواسته است.

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 329 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:43

هزینه یک خانواده 4 نفره در شب عید

در آستانه عید باستانی ایرانیان بازار فروش اقلام مصرفی حسابی داغ است. گزارش میدانی حاکی از آن است که قیمت آجیل مخلوط در نقاط مختلف شهر متفاوت است به طوریکه از 40 هزار تومان شروع و به 65 هزار تومان می رسد.

همچنین قیمت تخمه ژاپنی 30 الی 35 هزار تومان، پسته اکبری 80 هزار تومان، بادام هندی 70 هزار تومان، تخمه کدو گوشتی 35 هزار تومان، بادام زمینی 35 هزارتومان، فندوق 35 هزار تومان و آجیل چهار مغز 70 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

در کنار آجیل بازار شیرینی و قنادی ها حسابی داغ است به طوریکه می توان گفت شیرینی و شکلات هم یکی دیگر از آداب دیرینه ایرانیان در سفره های نوروز است که به طوری اگر بخواهیم از شیرینی های نخودچی و مخصوص این ایام را تهیه کنیم حداقل باید جعبه ای 25 هزارتومان و برای مصرف یک کیلو شیرینی گل محمدی 12 هزا رو 500 تومان ناقابل پرداخت کنیم.

سبزی و پلو با ماهی یکی دیگر از اقلام اصلی سنت دیرینه ایرانیان است که در شب عید پخته می شود و ناگفته نماند قیمت انواع ماهی پرطرفدار این شب از 12 هزار و 500 تومان شروع و به 26 هزار تومان در بازار می رسد.

هزینه خانواده ، هزینه شب عید ، هزینه خانواده 4 نفره

مبلغ هزینه خانواده 4 نفره شب عید نوروز

بازار میوه نیز که در برخی مواقع در دست دلالان است و قیمت آن ساعت به ساعت تغییر میکند اما اکنون هر کیلو نارنگی بندرعباس با قیمت 22 هزارتومان، سیب 4 هزار و 800 تومان، موز4 هزار تومان و پرتقال از 2500 ال 4800 در بازار به فروش می رسد و حال باید منتظر باشیم و ببنیم جیب دلال ها کی پر میشود تا در این ایام شاهد سیر صعودی چرخ و فلک قیمت ها در بازارنباشیم.

یکی از بازارهایی که نزدیک عید جیب مشتریان را خالی می کند بازار آجیل و خشکبار است که تغییر قیمت محصولات این بازار هم امسال غافلگیر کننده است.

در این راستا علیرضا ارزانی ممقانی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار اظهار داشت: با توجه به رکود حاکم بر این صنف باید گفت که بازار شرایط خوبی ندارد و امیدواریم درروزهای پایانی وضعیت بهبود یابد.

وی به نرخ انواع خشکبار اشاره کرد و گفت: هر کیلو تخمه ژاپنی 22 الی 35 هزارتومان، مغز بادام زمینی 9 الی 16 هزار تومان، تخمه کدو گوشتی 24 الی 30 هزار تومان،پسته اکبری 43 الی 75 هزار تومان، پسته فندقی37 الی 45 هزار تومان، پسته احمدآقایی 38 الی 50 هزار تومان، نخودچی 10 الی 14 هزار تومان، بادام هندی 60 الی 65 هزار تومان و فندق 25 الی 35 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

همچنین علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات گفت: در آستانه سال نو شاهد افزایش قیمت در بازار نخواهیم بود به طوریکه قیمت ها با نرخ مصوب سال 93 در بازار اعمال می شود.

وی نرخ با اشاره به نرخ شیرینی های پرمصرف این ایام گفت: هر کیلوزبان و پاپیون 12 هزار و 500 تومان، گل محمدی 12 هزار تومان، تر 15 هزار تومان، نان برنجی 12 هزار و 500 تومان و یزدی 9 هزار تومان به فروش می رسد.

در هیاهوی بازار میوه برای آگاهی از وضعیت بازار شب عید، شرایط قیمت ها را از حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی جویا شدیم ،وی اظهار داشت: در حال حاضر قیمت میوه در بازار با ثبات بوده و در برخی اقلام همچون پرتقال بی حساب و کتاب کاهش قیمت داشته ایم.

وی افزود: قیمت هر کیلو پرتقال هزار و 800 الی دو هزار و 500 تومان، سیب زرد و قرمز 3 هزار و 500 الی 4 هزار تومان، کیوی 2 هزار و 500 الی 3 هزار و 500 تومان، خیار گلخانه 2 الی 2 هزار و 500 تومان است اما گفتنی است که نمی توانیم بازار شب عید را پیش بینی کنیم.

اگر از خریدهای میلیونی پوشاک ، سفر خارجی و مهمانی های اعیانی و اشرافی این ایام فاکتور بگیریم یک خانواده چهار نفره در شب عید بدون درنظر گرفتن دیدوبازدیدهای این روزها با احتساب یک کیلو شیرینی به قیمت 12هزار و 500 تومان، یک کیلو سیب به قیمت 4 هزار و 800 تومان، متوسط یک کیلو پرتغال به قیمت سه هزار تومان و یک کیلو موز به قیمت چهار هزارتومان ، یک کیلو نارنگی با قیمت 22 هزار تومان و یک کیلو آجیل به قیمت 40 هزار تومان و یک بسته کاکائو به قیمت 15 هزار تومان و یک کیلو ماهی با قیمت حداقل 12 هزار و 500 تومان در جمع باید حداقل 103 هزارتومان برای یک شب هزینه کنند.

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 364 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:37

زگیل را با سیر سریع درمان کنیم

زگیل  غده ای گوشتی است که انواع آن بر روی دست و پاها رشد می کند، اما ممکن است بر روی تمام نقاط بدن رشد کند، و این غده ها را با داروهای سوزاننده برطرف می شود.

زگیل ها از جمله مشکلات پوستی هستند که بسیار خجالت آور و ناراحت کننده هستند به خصوص اگر در نقاطی از بدن و صورت رشد کنند که بسیار مشخص باشد.در صورتی که زگیل در قسمتی از بدن به طور مکرر رشد کند، فرد باید به پزشک مراجعه کند تا علت آن را جویا شود.

سیر ، درمان زگیل در خانه ، درمان زگیل در طب سنتی

با سیر زگیل را سریع درمان کنید

روش درمان فوری زگیل با سیر

اگر زگیل از نوع عادی و طبیعی باشد، برای درمان آن می توان از درمان خانگی و بسیار موثر استفاده کرد. برای انجام این کار، در ابتدا سیر له شده را مستقیم بر روی زگیل قرار دهید و روی آن را باند بپیچید. به این علت که سیر خاصیت سوزآور دارد در یک هفته، زگیل می ترکد و از بین می رود.

به همین دلیل می توانید هر روز یک سیر تازه را بردارید و آن را له کنید و بر روی زگیل خود بگذارید و آن را ببندید. سعی کنید از قرار گرفتن سیر در نقاطی از بدن که سالم است جلوگیری کنید. برای این کار می توانید به قسمت های اطراف زگیل کرم یا ژل بزنید تا به سیر آغشته نشود.

زگیل ، چگونه با سیر فوری زگیل را درمان کنیم؟

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 421 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:37

احسان علیخانی شب گذشته یکی از میهمانان تلفنی عادل فردوسی پور در برنامه 90 بود. در جریان مصاحبه ی جذاب این دو ستاره اجرا یک شوخی هم رد و بدل شد که برای بینندگان جالب بود.

 در لحظاتی احسان علیخانی که برنامه سه ستاره را برای انتخاب بهترین های سیما با رای مردم روی آنتن دارد، در 90 حرف زد و توضیحاتی داد. البته عادل همان اول یک شوخی جالب با او کرد. احسان گفت: حرف زدن در برنامه 90 برایم جذاب و متفاوت است. البته من که هیچ کار منشوری نکرده ام.

احسان علیخانی و عادل فردوسی پور ، عادل فردوسی پور ، عکس احسان علیخانی

گپ احسان علیخانی و عادل فردوسی پور در برنامه 90

عادل هم با خنده و شوخی گفت: البته تو یک منشوری بالقوه هستی. که احسان جواب داد: دعا کن بالفعل نشود.

علیخانی در ادامه این گفت و گو توضیحاتی درباره برنامه سه ستاره داد و عادل هم درباره ماجرای تبلیغ به رای دادن به او و برنامه اش، گفت: برایم سخت است که تبلیغ کنم به من رای بدهند. من به نمایندگی از 200 نفر اینجا هستم و به خاطر همین گفتم به برنامه 90 رای بدهید.

احسان علیخانی ، شوخی جالب عادل و احسان علیخانی در برنامه 90

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 335 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:37

بهترین رفتار والدین در زمان دعوای کودکان

مادر، مهره اصلی تربیت فرزند است و پدر هم دوش مادر در شکل گیری شخصیت او نقش دارد. والدینی در پرورش فرزند خود موفقند که برای تربیت کودک خویش، وقت صرف می کنند و او را برای روبرو شدن با اجتماع و مسائل پیرامون آن آماده کنند.

 وقتی به مدرسه می رسید، چشم های پف کرده و چهره بغ کرده اش را می بینید. چند دقیقه ای طول می کشد تا بفهمید فرزندتان در یک دعوای کودکانه قربانی شده و بی آنکه از خودش دفاع کرده باشد، مورد حمله بدنی و کلامی همسالانش قرار گرفته است.

اگر شما هم از جنس کودک تان باشید

احتمالا از او دلجویی می کنید و برای فراموش کردن یا سازگار شدن با این واقعیت که در روزهای دیگر هم به زندگی اش سر می زند به او کمک می کنید و اگر هم از آن دسته مادرهایی باشید که می خواهند با هر ابزاری دنیا را برای کودک شان امن کنند، احتمالا راه و رسم حمله کردن به همکلاسی های مهاجم را به او یاد می دهید و فردای آن روز هم با توپ پر به دفتر مربی ها می روید و از اینکه مدرسه شان به میدان جنگ تبدیل شده شکایت می کنید.

 می دانیم؛مادر هستید و توان دیدن چشم های پر از اشک فرزندتان را ندارید و می خواهید به هر قیمتی که شده دلش را آرام کنید اما اگر راه های گفته شده تنها ابزار شما برای آرام کردن اوست، خبر خوبی برای تان نداریم. اگر از راه اول می روید، احتمالا کودکی را پرورش می دهید که به جای جنگیدن با مشکلات و برطرف کردن شان، تحمل و آزار دهنده ترین شکل مدارا کردن را یاد می گیرد و اگر راه دوم را انتخاب می کنید، احتمالا فرزندی را می پرورانید که به جای حل مسئله، تکرار مشکل و مقابله به مثل را انتخاب می کند.

 یادتان نرود جنگ های کودکانه ای که هر روز در مهدکودک و مدرسه اتفاق می افتد، نمونه کوچکی از مواجهه فرزندتان با رفتارها و موقعیت های ناخوشایند هستند و نه تنها آنچه در مقابل فرزندتان به زبان می آورید، بلکه حالات چهره و رنگ رخسارتان هم در مواجهه بعدی فرزندتان با این مشکلات تاثیرگذار خواهد بود.

 برای دفاع از فرزندتان، او را کنار نزنید و مثل یک نگهبان، یک تنه به جنگ مادران و کودکان دیگر نروید. فرزند شما نه به سکوت در برابر این مشکلات نیاز دارد و نه مقابله به مثل گره ای از مشکلش باز می کند. پس تنها برای تفهیم اینکه تا کجا حق با اوست و از کجا باید در برابر خواسته های غیر منطقی دیگران بایستد، تلاش کنید. می دانیم طاقت آزردگی اش را ندارید اما قرار نیست برای محافظت از او همیشه آماده جنگیدن با دیگران باشید.

صحبت کردن با فرزند ، جلوگیری از دعوای کودکان ، برخورد در دعوای کودکان

صحبت کردن با فرزند و برخورد با دعوای کودکان

 وقت تغییر است

نه بادی گارد فرزندتان باشید و نه اجازه دهید رقابت شما با بچه های دیگر به ارتباط فرزندتان با آنها صدمه بزند. اگر دعواهای کودکانه در مهد و مدرسه شما را نگران می کند، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

خروس جنگی نسازید

تصور می کنید اگر به فرزندتان آموزش رزم دهید و از او بخواهید بعد از خوردن هر سیلی یک سیلی بزند، بازی را برده اید؟ در اشتباهید! شما با آموزش خشونت بدترین شیوه حل مسئله را به فرزندتان یاد می دهید. به جای رفتن از چنین راهی به فرزندتان یاد دهید که نه تنها کتک زدن دوستانش درست نیست بلکه اشتباه و خطرناک هم هست.

همیشه فرزند شما قوی ترین کودک جمع نیست

اگر به او یاد دهید که در واکنش به حمله کودکان دیگر با آنها دست به یقه شود، احتمال اینکه کتک مفصلی بخورد و وضعیتش بدتر از قبل شود کم نخواهد بود. پس به او توضیح دهید ابتدا به کودک مهاجم بگوید: «تو حق نداری به من توهین کنی!» یا اینکه بگوید: «اجازه نداری به من دست بزنی!» و بعد یکی از بزرگ ترها را خبر کند.

اگر لازم شد دفاع کنید

گفتیم که دلیلی برای ورود شما به این بازی وجود ندارد اما اگر ماجرا از کنترل خارج شد، می توانید جلو بروید و با کودک خطاکار شخصا صحبت کنید. فرزند شما باید بداند وظیفه حل مشکلاتش را برعهده دارد اما همیشه کسانی هستند که در لحظه های سخت از او حمایت می کنند.

دخالت نکنید

تا می توانید در دعواهای بین دو کودک مداخله نکنید. اگر هر کدام از آنها برای طرح گله و شکایت پیش تان آمدند، حتما با دقت و توجه به حرف های شان گوش کنید. با کودک آزرده همدردی کنید؛ مثلا بگویید درک می کنید که او از شکستن اسباب بازی اش چقدر ناراحت است ولی در نهایت بگویید مشکل آن دو به شما مربوط نمی شود و خودشان باید مشکلات شان را با هم حل کنند.

رقابت را کنار بگذارید

آخرین و مهم ترین نکته این است: «وارد رقابت با کودکان و مادران دیگر نشوید!» گاهی بچه ها تنها مشغول کری خواندن کودکانه و نشان دادن رفتارهایی که اقتضای سن شان است، هستند. تصور نکنید اگر کودکی به زور مداد فرزند شما را گرفت، فورا باید با خشم به طرفش بروید و از حق فرزندتان دفاع کنید. اجازه دهید تا جایی که آسیبی جسم و روان فرزندتان را تهدید نمی کند، خودش برای حل مشکلات و سازگاری با دیگران پیش قدم شود.

دعوای کودکان ، دعوای کودکان و رفتار درست والدین

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 322 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 12:26

جشن هندی ها ، تصویر روز ، عکس روز

جشن مقدس هنوهای هند

پلیس امنیتی مرزها ، عکس روز ، عکس روزانه

پلیس های امنیتی در مرز بروسل و بلژسک

زمین بیس بال ، عکس روزانه ، عکسهای روزانه

آماده سازی زمین برای مسابقات بهاری بیسبال در شیکاگو

مسابقات تنیس ، عکسهای روزانه ، pictures of the day

اولین مسابقه تنیس در مسابقات کانادا

گله ی بزها ، pictures of the day ، تصاویر

عکسی زیبا از زن چوپان و بزهای گله اش - لبنان

تخم مرغ هفت سین ، تصاویر ، تصویر روز

فروش تخم مرغ های رنگی سفره هفت سین در بازار تهران

گالری نقاشی ، تصاویر ، تصویر روز

مادر و پسری در کنار اثر هنری به نام موج 100 ساله درگالری بین المللی سنگاپور

آتش بازی با دهان ، تصاویر ، تصویر روز

اجرای نمایش خیابانی در شرق ایتالیا

رئیس جمهور در مجلس ، تصاویر ، تصویر روز

اولین حضور رئیس جمهور جدید میانمار در پارلمان این کشور

مدلینگ جالب ، تصاویر ، تصویر روز

بدون شرح از فشن شوی توکیو

بازی بچه های سوری ، تصاویر ، تصویر روز

کودکانی که شادند حتی در اردوگاه

سگ جنگل در آب ، تصاویر ، تصویر روز

در جستجوی چیزی زیر آب - کانادا

عکس کوهستان زیبا ، تصاویر ، تصویر روز

بی نظیر و زیبا از بعد از باران کوهستان گلونکو

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 337 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 12:26

صبح روز پنج شنبه ماموران کلانتری 111 هفت چنار در تماس با بازپرس جنایی تهران از کشف جسد غرق خون زن 40 ساله ای داخل خانه اش در محله غفوری خیابان قزوین خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل جنایت آنها با جسد غرق خون زن 40 ساله به نام منیر در حالیکه سیمی در کنار جسد بود روبرو شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد زمان قتل را 5 ساعت قبل و علت مرگ را اصابت دو ضربه عمیق به بازوی دست چپ مقتول و خفگی اعلام کرد.

در ادامه پسر 20 ساله منیر که موضوع قتل مادرش را به پلیس اطلاع داده بود با معرفی پدرش به عنوان قاتل گفت: چند وقتی بود پدر و مادرم با یکدیگر اختلاف داشته و قهر بودند. به همین خاطر پدرم خانه را ترک کرد. عصر چهارشنبه به دنبال پدرم رفته و از او خواستم در آستانه سال نو به خانه بازگردد و آشتی کند. او نیز حرفم را قبول کرد. اواخر شب به خانه رفتیم و پدر و مادرم با هم آشتی کردند.

پسر مقتول اضافه کرد: ساعت 1 بامداد که از آتشی آنها مطمئن شدم به خانه دوستم رفتم و شب را آنجا گذراندم. صبح پدرم با من تماس گرفت و ادعا کرد مادرم را به قتل رسانده است. شوکه شده بودم و نمی دانستم باید چکار کنم. به همراه دوستم به خانه آمدیم و هرچه در زدم کسی در را باز نکرد به همین خاطر با شکستن در وارد خانه مان شدم و با جسد مادرم در حالیکه سیمی دور گردنش بود در اتاق خواب روبرو شدم. با کمک دوستم مادرم را به پذیرایی آورده و پس از بازکردن طناب با اورژانس تماس گرفتم با حضور اورژانس آنها اعلام کردند چند ساعتی از مرگ مادرم منیر می گذرد.

پس از اظهارات پسر 20 ساله ماموران در بررسی خانه با یادداشت قاتل برای پسرش روبرو شدند. مرد همسرکش در یاداشتی با اعتراف به قتل انگیزه اش را اختلافات قبلی با همسرش اعلام کرد.

با پایان بررسی صحنه جرم جسد زن 40 ساله به پزشکی قانونی منتقل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی مرد همسرکش و دستگیری او آغاز کردند.

مردی به بهانه کشتن همسرش با او آشتی کرد

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 318 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 12:26

خبرنامه